Tura motocicleta: Casele Micesti, Cluj, aprilie 2019

Daca tot imi place sa merg pe doua roti, un prieten m-a invitat la o tura cu motocicleta. A iesit ce se vede…

…ah, si niste pantaloni rupti in genunchi. Care nu e musai sa se vada aici.

Tura bicicleta: Becas, Cluj, aprilie 2019

Langa Cluj Napoca, la doi pasi (si cateva pedale) de oras, exista niste livezi. Cred ca-s parasite.

Pe vremea cand au inflorit ciresii, am iesit cu sotia la o tura cu bicletele.

Transalpina, august 2018

Am fost pe Trasalpina. Am urcat dintre Novaci cu bicicletele pe masina. Am coborat pe biciclete spre Sebes. Mi-ar placea sa revin aici, ca sa facem si coborarea spre Novaci. Mai multe povesti in video.

Poze n-am facut multe, ca abia asteptam sa coboram pe cate doua roti.

Drumul Babelor – Moroieni – Fieni – Pucioasa, 2 roti, iulie 2018

Dupa o drumetie de aproape 13 km in munte, am avut atata minte incat sa-mi doresc o tura de vreo 55 km cu bicla. Asta face bicicleta din om.

Drumul Babelor, 2 roti, iulie 2018

In luna mai, dupa ce am fost in Cheile Zanoagei, la intoarcere am dat cu masina o tura de recunostere pe Drumul Babelor. Mi-am promis ca data viitoare cand voi veni pe aceste meleaguri imi voi aduce si bicicleta.

Oradea, oct. 2017

Am vietuit in Oradea mai bine de un deceniu. Dupa vreo 6 luni de cand am plecat din Oradea, am revenit cu sotia. Niciodata cetatea din Oradea nu mi-a parut mai frumoasa, niciodata n-am pedalat cu mai mare drag pe malul Crisului. Si nenumarate ture am facut pe Paleu, dar nici una ca asta! Caci daca tot am fost cu bicicletele in Oradea, cum ar fi fost sa nu facem si un Paleu?

Geamana, oct. 2017

Geamana este un sta din judetul Alba, care a fost inghitit de sterilul rezultat in urma operatiunilor miniere de la Rosia Poieni. S-a format astfel un lac de decantare. Este dezastru natural aici, dar in multe culori. Am facut un traseu cu bicicletele in jurul lacului.

Colibita, sep. 2017

Am petrecut un weekend frumos la Colibita. Ne-am dat cu barca, am facut o tura de 24 km cu bicla in jurul lacului.